ضمن خوش آمد گویی به شما امیدوارم از مطالب وبلاگ آتروپات نهایت استفاده رابرده باشید.با امتیازدهی به ما یاری کنید منتظرنظرات وپیشنهادات شمادوستان غریز درخصوص این وبلاگ میباشم پیروز سربلند باشید . احساس .
باکس 24

کفش های پاشنه دارت را بپوش

شاید،،،


هم قد احساسم شدی...



نویسنده : admin
بیست تمپ
 

گاهی اوقات برای ویندوز شما مشکل یا مشکلاتی پیش می‏آید که از یافتن راه حل آن عاجز می‏مانید. مثلاً به طور ناگهانی به هنگام کار با سیستم صفحه آبی مرگ نمایش پیدا می‏کند، ویندوز هنگ می‏کند و Explorer به شکل ناگهانی بسته می‏شود و... . این مشکلات آنقدر ادامه می‌یابند تا در نهایت تنها راه حل را در تعویض ویندوز می‏بینید؛ امری که برای هیچکس خوشایند نیست. اما در این ترفند قصد داریم راهی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به علت واقعی هر اتفاق ریز و درشتی که در سیستم‏تان رخ می‏دهد پی ببرید! راهی بسیار ساده اما واقعاً کارآمد که در مواقع بحرانی به کمک شما می‏آید.
 

 

در تمام ویندوزهایی که شرکت مایکروسافت از گذشته تا حال تولید کرده است، برنامه‏ای به نام Event Viewer وجود دارد. کار این برنامه ثبت تمام وقایعی است که در ویندوز رخ می‏دهد و کاربر ممکن است به آنها احتیاج داشته باشد؛ هر خطایی که رخ دهد، برنامه‏ای نصب یا حذف شود، ویندوز هنگ کند، برنامه‏ای به شکل غیر معمول بسته شود و... همگی در Event Viewer ثبت می‏گردد. با توجه به این نکته درخواهیم یافت که این ترفند بر روی تمامی ویندوزهای قدیم و جدید مایکروسافت قابل انجام است.

در ابتدای کار، از منوی Start به Control Panel مراجعه کنید.
سپس به Administrative Tools بروید.
حال برنامه Event Viewer را با دوبار کلیک اجرا نمایید.
پس از باز شدن پنجره Event Viewer، در صورتی که از ویندوز XP استفاده می‏کنید در سمت چپ برنامه دو عبارت Application و System را خواهید دید. اگر از ویندوزهای ویستا یا 7 استفاده می‏کنید کافی است زیر مجموعه Windows Logs را باز کنید تا این دو عبارت را مشاهده کنید.
در صورت کلیک (ترفندستان) بر روی Application یا System کلیه گزارشات و رخدادهای مربوط به هر یک در محیط ویندوز برای شما لیست خواهد شد. لازم به ذکر است کلیه گزارشات مربوط به نصب یا حذف برنامه‏ها، خطاهای Explorer و برنامه‏ها و به طور کلی کلیه موارد مرتبط با پروسه‏ها در Application لیست خواهد شد. همچنین گزارشات مربوط به هسته سیستم و مشکلات سخت افزاری در System نمایش پیدا می‏کند.
حال فرض کنید در سیستم‏تان مشکلی پیش آمده که موفق به حل آن نشده‏اید. برای پیدا کردن یک راه حل اولین قدم باز کردن پنجره Event Viewer است. سپس بایستی در میان لیست گزارشات به دنبال این مشکل بگردید. با توجه به اینکه زمان و تاریخ دقیق هر رخداد در ستون Date and Time ذکر شده است پیدا کردن رخداد مورد نظر کار سختی نخواهد بود.
فرض کنید پروسه explorer.exe به طور ناگهانی هنگ کرده است. این رخداد در Application نمایش پیدا می‏کند. حال کافی است ما زمان این هنگ کردن را به یاد داشته باشیم تا به سادگی این رخداد را در میان گزارشات موجود در Application پیدا کنیم.


نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ



نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ

چند هفته پیش، گوگل یک نوار ابزار جدید به صفحه اصلی موتور جستجوی و تمام خدمات خود اضافه کرد. این نوار ابزار جدید به نوعی جایگزین نوار سیاه رنگ مشهور (و شاید هم بدسابقه؟) شده است که در بالای تمام خدمات Google به چشم می خورد، و شامل یک منوی کرکره ای است که با یک کلیک نرم و روان گشوده می شود، به علاوه یک منوی جدید پروفایل مربوط به گوگل پلاس و به طور کلی ظاهر زیباتری دارد.



با کمال تعجب، هر کسی نمی تواند از نوار جدید گوگل بهره ببرد. در مقاله قبلی توضیح دادم، چگونه با ویرایش یک کوکی، که معجزه می کند می توان این نوار ابزار را فعال نمود. اما اگر حوصله دستکاری کوکی ها را نداشتید چه؟ در حال حاضر راه حل هایی بهتر و آسان تر وجود دارند که به شما این امکان را می دهند نوار ابزار براق جدید را به سرعت و سادگی ظاهر کنید.



گذشته از اینکه گوگل به هر کس اجازه نداده آن را داشته باشد، طراحان این غول اینترنتی حتی “فراموش کرده اند” این نوار ابزار را به طور پیش فرض برای کاربران بی شمار خود قابل سفارشی سازی طراحی کنند. شما نمی توانید ترتیب آیکن ها را عوض کرده، نمی توانید آیتم به منو اضافه کرده و یا حذف کنید- شما اساسا مجبور به انتخاب هر آن چیزی هستید که گوگل فراهم کرده نه بیشتر. اما نگران نباشید، در این مقاله دو راه برای فعال سازی نوار جدید گوگل، و سفارشی کردن آن دقیقا آنطور که مایلید، می آموزیم.



افزونه Big G Drop Down Sorter (برای کروم)

این افزونه کوچک اما مفید برای مرورگر گوگل کروم نه تنها قادر است به شما توانایی مرتب کردن ، اضافه کردن و حذف آیتم ها از نوار جدید گوگل را بدهد، بلکه قادر است نوار را فعال کند، و این برای اندسته که پیش از این از دیدن نوار ابزار محروم بودند خبر خوبیست.

 



نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ

برای اینکار :

دستور زیر را در RUN عینا نوشته و اجرا کنید :

REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f
روشهای دیگر :
راه اول:
از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد نمایید ، سپس Enter را بزنید تا وارد ویرایشگر رجیستری شوید.
به مسیر زیر بروید:
HKEY_Current_User/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/System

در قسمت دیگر صفحه ، بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و و از New گزینه DWORD Value را انتخاب کنید.
سپس نام آن را DisableTaskMgr قرار دهید.
بر روی DisableTaskMgr دوبار کلیک کرده و مقدار Value را (ترفندستان) بر روی 1 تنظیم کنید. با OK کردن تنظیمات ذخیره میشود.
جهت بازگرداندن به حالت قبلی و فعال کردن Task Manager کافی است عدد 1 را به 0 تغییر دهید.

راه دوم:
از منوی Start وارد Run شده و عبارت gpedit.msc را وارد نمایید ، سپس Enter را بزنید تا وارد پنجره Group Policy شوید.
به مسیر User Configuration > Administrative Templates > System > Ctrl+Alt+Delete options بروید.
از قسمت دیگر صفحه بر روی Ctrl+Alt+Delete options دوبار کلیک کنید.
با تنظیم این پنجره بر روی Disabled و فشردن OK ، پنجره Task Manager خود را غیر فعال نمایید.
ویا اینکه :

ابتدا به محیط Group policy بروید. برای اینکار در منوی run عبارت

gpedit.msc

را تایپ کنید و Ok کنید. حال پنجره باز شده شامل دو قسمت چپ و راست میباشد که در سمت چپ آیتم ها به صورت درختی لیست شده اند که با کلیک روی علامت + زیر مجموعه آن باز میشود و با هر بار کلیک روی هر یک از این آیتم ها زیر مجموعه این آیتم در سمت راست نمایش داده میشود.



- برای فعال کردن task manager این مسیر را برید:


User Configuration > Administrative Templates > system >Ctrl+Alt+Del options


نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ



نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ



نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ

باسلام 

 حل مشلکلات کامپیوتری ؟

ادامه مطلب کلیک کن



نویسنده : admin [ادامه مطلب]
بیست تمپ
آتروپات سایت
تصویر وبلاگ

ضمن خوش آمد گویی به شما امیدوارم از مطالب وبلاگ این جانب نهایت استفاده رابرده باشید.منتظرنظرات وپیشنهادات شماعزیزان درخصوص این وبلاگ میباشم.
آرشیو سایت
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 36686
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



تماس آنلاین با مدیر وب سایت




برای ورود به چت روم ايرانسلی ها کلیک کنید

-
بـاکـسـهــــا
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل اسپری پنچرگیری لاستیک موچین چراغدار لیزری چراغ قوه پلیس جدید
20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت